Sigrid - Ode To Silverchair

det finns nog inget, inget band som berör mig så som silverchair... dom är som är väldigt kär vän till mig, skulle inte kunna leva om deras musik helt plötsligt försvann, om jag aldrig fick höra dem igen..

jag har tagit mig igenom så mycket med sc i lurarna, jag har en stark känslomässig förbindelse till nästan varenda låt. alla skivorna är bra, på olika sätt, och de har följt med mig i olika perioder i livet.

sc är, löjligt nog, en av de bästa saker som hänt mig. kommer ALDRIG att älska något annat band så mycket, och jag kommer ALDRIG att sluta älska dem. never

de bästa låtarna:

frogstomp:
-tomorrow
-shade
-suicidal dream
-findaway

freakshow:
-slave
-abuse me
-cemetery
-petrol and chlorine
-roses

neon ballroom:
-emotion sickness
-ana's song (open fire)
-miss you love
-black tangled heart
-paint pastel princess

diorama:
-across the night
-world upon your sholders
-tuna in the brine
-too much of not enough
-my favourite thing
-after all thes years



sen är resten asbra också, men de här är extra extra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback